Så mycket mer professionell än kreativ

Helt ärligt så kändes det ju aldrig bra på den kreativa skrivarkurs jag började. Efter mycket funderingar kom jag fram till att det inte passade mig och mitt i förvirringen hittade jag en annan skrivkurs i Örebro. Professionellt skrivande och de hade platser kvar, vips var jag registrerad på den kursen och dagen efter begav jag mig till Örebro. Den kändes mycket mer intressant så istället för att pendla nordöst mot Gävle en dag i veckan kommer jag nu att åka drygt 10 mil söder ut två gånger i veckan. Och det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att det känns bra! <3

Saknar dig!

2009-09-10 @ 07:25:20
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Moa

Ja vad härligt! :) Låter som en kurs som passar dig perfekt. Miss you, snyggnos!

2009-09-12 @ 07:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0