Höst av saknad

Det är höst! Höstluften finns överallt där ute och det luktar så gott. Dessutom är det så mysigt att klä sig i gosiga strumpbyxor, sköna sjalar, varma tröjor. I like it! Om jag får som jag vill är det denna typ av höst till december och sedan en kort vinter till mars och då går vi direkt över till vår. (Inser dock att det inte är jag som bestämmer, men skönt skulle det vara.)

I helgen var det höstmarknad i Grängesberg, R och jag gick tillsammans med Johan och Karro. Det var riktigt trevligt! Marknaden var mycket större än jag hade föreställt mig och ändå var den bara en tredjedel av hur stor den var för några år sedan. Efteråt var det traditionell kålpudding hos svärföräldrarna innan vi skulle på överraskningsfest. R:s kusin Oscar hade fyllt år och hans flickvän hade planerat en överraskningsfest hemma hos dem. Oscar hade inte anat någonting och blev riktigt förvånad när han kom hem och upptäckte att vi alla var där. Det blev en riktigt rolig kväll!

Har också varit till Härliga H och haft sleepover med Sophie. Super Mario, hamburgare med ägg, tvmys och massa prat. Det behövdes. Men det är några som saknas och jag längtar så mycket, mer än jag klarar av ibland. Men det är tur att det finns snälla människor runt omkring mig som ser och förstår. Skulle så gärna vilja packa en väska och bara sätta mig på ett plan till andra sidan jorden.

Kommentarer
Postat av: Moa

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Låter härligt med höst och partyn och sleepovers! Saknar dig också såååååååååå mycket, finaste, bästa M!!!!

2009-09-21 @ 23:56:15
Postat av: Hänna

Åh, underbart med höst! Så mys! Men det är väldigt fint med låång sommar också! Saaknar dig så! JA! Packa en väska och kom, då blir jag glad. Vi borde iaf Skypea snart, alldeless för länge sen sist nu! Hälsa R!

2009-09-22 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0