Live från balkongen

Strålande kvällssol, pizza i ugnen och ingen klump i magen inför morgondagen. Ibland har man det bra. Sitter på balkongen och njuter av det fina vädret och utsikten och försöker tänka på allt som är bra. Inte allt jag skulle kunna oroa mig för. Det är ju faktiskt nu jag lever och inte i problemen som kan komma om ett tag. Det är svårt att styra tankarna men jag gör allt jag kan för att påverka de i en positiv riktning.

Förresten blev det inget röjande i lägenheten, vi skulle vila lite vilket slutade med en två timmar lång tupplur. Så kan det gå. Nu blir det pizza!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, det låter skönt med en tupplur! Städa kan man göra någon annan gång. Var underbart att prata med dig, snyggnos! Känn ingen press men det är kul när du uppdaterar här så man får läsa om ditt liv också. Vi hörs snart! PUSS

2009-08-13 @ 03:48:18
Postat av: Hanna

Jo känn press! Bloggpress! Ingen annan ;D

2009-08-13 @ 04:09:11
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0