Älskade vänner

Pratade med de två tösarna, som tycker att jag borde blogg mer, på skypea igår. Trodde att det skulle kännas mycket sorgligare än vad det gjorde. Men det var bara skönt att se dem och hör deras röster, min allra bästa vänner. Tänker på er ofta och funderar vad ni gör så det är väldigt roligt att läsa era bloggar och se bilder. De såg ut att bo väldigt fint, ska bli spännande att se i verkligheten om jag kan komma dit efter jul.
Fast ni är på andra sidan jorden är ni i alla fall mina närmaste vänner och ni är aldrig längre än en tanke bort.



Bästaste vännerna i Amerika

Kom hem från jobbets sista dag vid tolv idag och har sedan dess suttit vid datorn och lekt. Snart kommer mannen hem och då ska vi nog försöka få lite ordning i lägenheten, mina pedantgener verkar blivit ännu värre sedan vi flyttat ihop. Nu hjälper det ju inte om jag håller ordning när det finns en till som stökar till och inte orkar städa lika mycket. Men vi får nog kompromissa som det heter, jag får bli mindre pedant och han städa lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Hänna

Göölliga du. Miss u <3 Kom till USA! Sparaspara!

2009-08-13 @ 04:06:42
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0